Desi sunt singur, asta nu inseamna ca nu am voie sa ma gandesc ce asi face de Ziua Indragostitilor. Ma gandesc la idei pentru cand o persoana draga ce doreste sa imi fie alaturi va exista in viata mea. In prezent exista persoane dragi mie in viata mea, dar niciuna nu se poate incadra in categoria iubita :))


Daca ar exista acea persoana in mare de Ziua Indragostitilor asi planui impreuna cu ea sau poate chiar si singur, pentru a-i face o surpriza, o calatorie prin lume pe undeva si cel mai probabil in Italia sau in Grecia.
Daca bugetul ar fi ceva mai limitat atunci am putea sa ramane in tara si tot am pleca undeva si imi fuge gandul la Sighisoara, deoarece din cate am inteles de la altii care au fost acolo, este un oras frumos si romantic, chiar daca nu prea inteleg eu romantismul asta :))
Un hotel misto de pe langa Venetia este hotelul Nh Laguna Palace, hotel unde mi se promite un sejur fermecator si relaxant. Datorita bazinului privat al hotelului, care este conectat la Venetia printr-un canal navigabil, turistii pot ajunge confortabil la Piata San Marco si la Insulele Murano si Burano. Hotelul este situat la doar 10 minute de aeroportul Marco Polo si la 5 minute de Gara Mestre.
Venetia ofera turistilor o atmosfera atat de romantica dar nu trebuie sa va lasati aerul orasului sa va amorteasca complet ci trebuie sa profitati din plin de frumusetile lui. Venetia are o multime de obiective turistice ce merita vizitate din gondola sau pur si simplu in timpul unei plimbari.

Piata San Marco este piata cea mai cunoscuta din Venetia inconjurata de cafenele si buticuri superbe. In New York fiecare turist trebuie sa mearga in Times Square, in Londra trebuie sa vada Piata Trafalgar sau Circul Piccadilly, in Paris trebuie neaparat macar sa traverseze Piata Concorde. Echivalentul lor in Venetia este Piata San Marco. Ea difera de corespondentele sale straine in doua aspecte majore: este mult mai atractiva si nu a fost corupta de traficul automobilelor.



Si daca tot ne plimbam prin Piata San Marco zic sa vizitam si Basilica di San Marco, biserica cea mai cunoscuta din Venetia si unul din cele mai bune exemple de arhitectura bizantina. Ea se afla in Piata San Marco. Initial biserica era o capela pentru conducatorii venetieni. Din anul 1807 a fost locasul Patriarhului Venetiei. Datorita formei opulente, decorata cu mozaic bizantin, si datorita statutului sau de putere si bunastare ca simbol venetian, a mai fost numica si Biserica de aur (Chiesa d'Oro)

 
Sus